FANDOM

Adrian Iwaszkow (Adrian Ivashkov) to syn Danieli i Nathana, pochodzący z licznego i szanowanego rodu arystokratycznego. Lubił imprezować i flirtować. Pił dużo alkoholu oraz palił papierosy, aby złagodzić skutki uboczne Magii Ducha. Szukał ludzi, którzy władają duchem, a poznał pierwszą taką osobę w kurorcie narciarskim, była nią Lissa Dragomir.

W serii Akademia Wampirów Edytuj

Pod koniec W Szponach Mrozu postanowił wyjechać do Akademii Św. Władymira, aby pracować nad Duchem razem z Lissą. Zakochał się w jej przyjaciółce, Rose Hathaway. Dzięki rozwiniętej umiejętności widzenia aury odkrył, że Rose przejmuje na siebie połowę skutków ubocznych Ducha, które przechodzą z Lissy. Pomógł dziewczynom dostać się na Dwór królewski, aby wzięły udział w rozprawie Wiktora Daszkowa. Dał Rose dostęp do kart kredytowych, kiedy ta wyjeżdżała, aby odnaleźć ukochanego, a Rose obiecała mu, że jeśli wróci, a Dymitr zginie lub go nie odnajdzie, spróbuje być z nim. Podczas pobytu dziewczyny w Rosji, Adrian czasami odwiedzał ją w snach, próbując odkryć gdzie ona jest, ale nie udało mu się uzyskać odpowiedzi. Po jej powrocie byli w krótkim związku. Kiedy dampirka została osądzona o królobójstwo, Adrian nie uwierzył w stawiane jej zarzuty. Po powrocie Rose i Dymitra na dwór, kiedy zobaczył, jak tamci się całują, załamał się. Był bardzo zakochany w dziewczynie, więc czuł się koszmarnie, kiedy ta go zdradziła.

Wiadomo, że jakiś czas po koronacji Lissy, Dwór został napadnięty, a Jill zginęła ponieważ wszyscy rzucili się, by chronić jej starszą siostrę. Adrian przywrócił Jill do życia i między nimi powstała specyficzna więź, a Jill została naznaczona pocałunkiem cienia.

Adrian w Kronikach Krwi Edytuj

Adrian razem z Jill, i Eddiem wyjechał do Palm Springs, aby chronić morojkę i zapewnić jej siostrze tron. Poznają tam alchemiczkę Sydney Sage, która im pomaga. Zamieszkuje u pana Donahue, a reszta jego "rodzeństwa" w internacie, chodzą oni do Amberwood, zwykłej ludzkiej szkoły. Adrian lubi dokuczać Sydney i drażnić się z nią, a później się w niej zakochuje. Zdaje sobie sprawę, z nastawienia dziewczyny do wampirów. Próbuje jakoś przekazać jej swoje uczucia, ale nie chce mówić jej tego wprost, aby jej nie wystraszyć. Później wyznaje jej swoje uczucia, ale dziewczyny nie chce nim być. Jest zbyt utwierdzona w swoich przekonaniach, lecz oboje zdają sobie sprawę, że Sydney odwzajemnia jego uczucia. Adrian próbował jakoś znieść odrzucenie. Ostatecznie on i Sydney zaczęli się potajemnie spotykać. Kupili sobie telefony, do których numer mieli tylko oni, to była ich prywatna linia. Długo się ukrywali, a o ich związku wiedziała tylko Jill, która miała z Adrianem więź. Morojowi bardzo zależało na alchemiczce, mimo kłótni, zawsze sobie radzili. Kiedy Sydney została pojmana przez zwierzchników, Adrian nie przestał wierzyć, że uda mu się odnaleźć ukochaną. Kiedy wreszcie udało mu się skontaktować z Sydney, odnalazł Marcusa i razem z nim ruszyli na poszukiwania, dzięki wskazówkom alchemiczki. Kiedy ją odnaleźli, uwolnili wiele osób przetrzymywanych w Ośrodku Reedukacyjnym i uciekli. Adrian namówił ukochaną na ślub. Nowożeńcy musieli uciekać przed pościgiem, ostatecznie udało im się to i dotarli na Dwór Królewski, gdzie dowiedzieli się o porwaniu Jill.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki