FANDOM

– O mój Boże – powiedział. – Uprzejme słowo od Rose Hathaway. Mogę umrzeć jako szczęśliwy człowiek.
Christian o Rose

Christian Ozera jest arystokratycznym morojem, pochodzącym z rodu Ozera. Jest siostrzeńcem Nataszy Ozery i jedynym synem Lucasa i Moiry Ozerów, którzy przemienili się w strzygi, gdy chłopak był dzieckiem. Aktualnie mieszka na dworze ze swoją dziewczyna, Lissą, która jest królową. Przeprowadził się tam po zakończeniu nauki w Akademii Św. Władimira.

Historia Edytuj

Christian Ozera, chłopak Lissy, należy do arystokracji morojów. Nienawidzi strzyg. Brał udział w bitwie, kiedy strzygi napadły na szkołę. Prowadził spotkania w których uczył walczyć chętnych morojów. Jego rodzina została pozbawiona opieki strażników, co zmieniło się w ostatnich częściach książki. Kiedy Rose odmówiła Lissie nauki walki on powiedział że będzie ją uczył tego co umie, mimo tego że wcześniej zerwali i trudno było im przebywać razem. Porwanie przez Dymitra ponownie zaczęło zbliżać do siebie tą parę. Kiedy był mały jego rodziców porwały strzygi,a oni dobrowolnie się przemienili. Po śmierci rodziców zaopiekowała się nim jego ciotka Tasza Ozera. Przez całe dalsze życie był gnębiony i ignorowany przez uczniów akademii. Dopiero gdy zaczął chodzić z Lissą zaczęto go szanować. Jego nazwisko jest lekko poniżane, ponieważ Tasza Ozera, jego ciotka zabiła królowa Tatianę, a rodzice dobrowolnie przemienili się w strzygi.

Wygląd Edytuj

Christian ma kruczoczarne włosy i niebieskie oczy charakterystyczne dla Ozerów. Jest blady, jak każdy inny moroj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki