FANDOM

Dampir (Dhampir) to pół wampir i pół człowiek. Jest silniejszy i sprawniejszy niż moroj, ale nie pije krwi. Dampiry są strażnikami morojów.

Pochodzenie Edytuj

Dampiry zrodziły się ze związków moroji i ludzi, są hybrydą wampira i człowieka. Teraz takie związki nie są dobrze widziane, więc dampiry powstają ze zbliżeń morojów i dampirów, z wyjątkiem Powierników.

Charakterystyka Edytuj

Dampiry wyglądają zupełnie jak ludzie lecz są od nich dużo silniejsi i szybsi. Są silniejsi od morojów lecz słabsi od strzyg. Dampiry pracują jako strażnicy morojów, im silniejszy strażnik tym cenniejszego moroja dostaje pod opiekę na całe życie, ich pensja jest nędzna. Dampirzyce często odchodzą ze służby, by opiekować się dziećmi dlatego strażniczki do rzadkość.

Prokreacja Edytuj

Dampiry i Dampirzyce nie mogą mieć ze sobą dzieci.W Kronikach krwi stwierdzają że dampir może mieć dziecko z człowiekiem jednak nie wiadomo czym będzie ów dziecko. Z związku dampira i moroja narodzi się dampir.

Dampiry, które zostały przemienione w strzygi, a następnie przywrócone do życia dzięki mocy ducha, mogą mieć dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki