FANDOM

Eric Dragomir był ojcem Andre i Lissy Dragomirów oraz Jill Mastrano. Jego żoną była Rhea Dragomir, miał kochankę Emily Mastrano.

Relacje Edytuj

Emma Drozdow Edytuj

Emma była dziewczyną Erica zanim poznał Rheę Daniels. Jego ojciec uważał, że jest ona odpowiednią osobą dla jego syna, choć Eric twierdził, że nie jest ona jego ostatnią dziewczyną. Później rozstali się.

Rhea Dragomir Edytuj

Rhea Daniels była żoną Erica. Poznali się na łodzi, gdzie dowiedział się, ze jest ona zaręczona ze Stephenem Badica, którego Eric nie lubił i żywił do niego urazę. Dragomir i jego wybranka bardzo się kochali, wzięli później ślub i mieli dwójkę dzieci, Andre i Lissę. Oboje wraz z synem zginęli w wypadku samochodowym, zostawiając Lissę jako ostatniego Dragomira.

Emily Mastrano Edytuj

Po śmierci ojca Eric bardzo się załamał, miał depresję. Pewnego razu pojechał do Las Vegas, gdzie poznał tancerkę, Emily Mastrano. Wdali się w krótki romans, którego skutkiem jest ich córka, Jill. Emily chciała chronić córkę, więc trzymała ja z dala od Dworu Królewskiego i Erica, który jedynie przysyłał jej pieniądze, aby mogła zajmować się Jill.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki