FANDOM

Księżniczka Jillian "Jill" Mastrano Dragomir to przyrodnia siostra Wasylisy i Andre Dragomirów. Jest owocem romansu Erica Dragomira i tancerki Emily Mastrano. Uczęszczała do Akademii Św. Władimira, ale przeniesiono ją do Amberwood Prep w Palm Springs, aby ochronić ją przed buntem morojów. Przebywała tam z Eddie`m, Sydney i Adrianem, później także z Angeline Dawes.

Wczesne życie Edytuj

Jej matką jest zwykła morojka, a ojcem książę Eric Dragomir. Przez całe życie myślała, że jej ojcem jest zwykły moroj, który zostawił ja i jej matkę. Chodzi do Akademii Świętego Władimira.

Wygląd Edytuj

Jill jest bladą morojką o brązowych, kręconych włosach i zielonych oczach charakterystycznych dla Dragomirów. Przez szczupłą sylwetkę typową dla moroi oraz wysoki wzrost nadawała się do modelingu. Wiele razy wspominane było, że jest piękna, od czego wziął się jej pseudonim nadany przez Adriana: "Ślicznotka".

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Lissa Dragomir Edytuj

Jill czuła się dziwnie w towarzystwie starszej siostry, spowodowane to było tym, ze Lissa trzymała ją na dystans. Księżniczka chciałaby mieć lepsze relacje z siostrą, chciałaby poznać ją lepiej. Lissa stwierdziła, ze kiedy zakończy się spór o prawo wieku, sprowadzi siostrę z powrotem i postara się poznać ją lepiej.

Emily i John Mastrano Edytuj

Jill była wychowywana przez matkę i przybranego ojca, wygląda na to, że była do nich bardzo przywiązana. Mimo to Jill wspomina, że jej matka nie oponowała zbytnio, kiedy okazało się, że trzeba ukryć Jill przed wszystkimi, co wiązało się z rozstaniem Emily z córką.

Przyjaciele Edytuj

Rose Hathaway Edytuj

Jill i Rose zaprzyjaźniły się już w momencie, w którym morojka powiedziała, ze chce używać swojej magii jako broni. Jill musiała ufać Rose, skoro nie uwierzyła, że ta zabiła Królową Tatianę.

Adrian Iwaszkow Edytuj

Jill i Adrian są bliskimi przyjaciółmi, moroj nazywa dziewczynę "Podlotkiem". W Serii Akademia wampirów wyraźnie widać, że Jill zauroczyła się Adrianem. Ich relacja zmieniła się, kiedy w czasie ataku na Dworze Królewskim Jill została zamordowana, a Adrian wskrzesił ją. Połączyła ich więź Jill przejmowała na siebie skutki używania ducha przez Adriana, odbierała jego emocje, widziała świat jego oczami. W Magii indygo Jill powiedziała Sydney, aby poszła do Adriana, ponieważ przy niej chłopak jest szczęśliwy. Oboje bardzo się o siebie troszczyli. Są dla siebie niczym rodzeństwo, mogą że sobą rozmawiać o wszystkim. Jillian wspierała Adriana, kiedy Sydney została porwana i umieszczona w ośrodku, a Adrian nie mógł skontaktować się z nią w żaden sposób. Jill jest bardzo wyrozumiala dla Adriana, wybacza mu wszystkie głupie wybryki.

Sydney Sage Edytuj

Dziewczyny poznały się, kiedy Sydney razem z Rose i Dymitrem przybyła do domu morojki, aby zabrać ją na dwór. Jill polubiłam Sydney i ucieszyła się, kiedy dowiedziała się, że jadą razem do Palm Springs. Niemalże ją wtedy uścisnęła, ale przypomniała sobie o uprzedzeniach dziewczyny. Z czasem stały się sobie bliższe i zaprzyjaźniły się. Jill przypomina Sydney jej młodszą siostrę, Zoe , dlatego tak się o nią martwi. Pod koniec Magii indygo, Jill jest zła na alchemiczkę, za to, że dziewczyna złamała serce Adriana. Później ich relacje naprawiają się, Sydney mówi nastolatce, że m.in. dzięki niej zaczęła umawiać się z Adrianem.

Romanse Edytuj

Lee Donahue Edytuj

W Palm Springs, Jill bardzo polubiła moroja, Lee Donahue, syna Clerenca. Nie podobało się to Adrianowi, ponieważ Lee miał 19 lat. a ona 15. Lee kochał Jill, chciał zamienić ją w strzygę, aby mogli być razem na zawsze. Kiedy zginął, Jill miała koszmary, w których widziała martwego Lee.

Micah Vallence Edytuj

Jill spotykała się z Micahem, jednak zerwała z nim, ponieważ był on człowiekiem, a ona morojską księżniczką, więc ta relacja nie mogłaby przetrwać. Zerwali ze sobą, jednak zostali bliskimi przyjaciółmi.

Eddie Castile Edytuj

Eddie był zakochany w Jill, jednak ona z początku nie odwazjemniała jego uczuć, co więcej nie widziała, że chłopak takowe do niej żywi. Jill zdała sobie sprawę, ze go kocha, kiedy dampir zaczął spotykać się z Angeline, co Jill przyjęła za znak, że straciła szansę. Kiedy okazało się, że Angeline zdradza Eddie`ego, Jillian pocieszała go. W pewnym momencie Sydney wygadał się Eddiemu, że Jill jest w nim zakochana.

W Rubinowym Kręgu, Eddie i Jill zaczynają się spotykać.

Pocałunek cieniaEdytuj

Jill poznaję Rose i Dymitra przed swoją szkołą, zagaduję ich i chwilę rozmawiają. Dziewczyna prosi Rose, by ją nauczyła walczyć oraz pyta jak walczyć magią wody. Rose mówi jej, żeby poszła z tym do Christiana, później żegnają się. Po kilku dniach Jill poznaje Lissę i Adriana, zaprzyjaźniają się.

W mocy duchaEdytuj

Jill jest tylko wspomniana, nie ma istotniejszej roli w fabule tej książki.

Ostatnie poświęcenieEdytuj

Nie spodziewanie do domu Jill przyjeżdża oskarżona o królobójstwo uciekinierka Rose Hathaway i jej towarzysze: Sonia Karp, Dymitr Bielikow, Sydney Sage, Wiktor Daszkow i Robert Doru, nie przeraża to dziewczyny ponieważ nie wierzy w winę Rose. Jej ciotka Sonia, ocalona strzyga, uświadamia jej, że jest księżniczką. Ojczym Jill wzywa strażników, wiec Rose i jej towarzysze muszą uciekać. Podczas zamieszania Daszkow i Doru porywają Jill. Po pewnym czasie ratują ją Rose i Dymitr, i zawożą ją na dwór, gdzie po testach DNA koronuje swoją siostrę na królową.

Kroniki krwi Edytuj

Podczas zamachu Jill umiera, ale władający mocą ducha Adrian Iwaszkow przywraca ją do życia, przez co zostaje naznaczona pocałunkiem cienia. Dla bezpieczeństwa jej i Lissy, Jill zostaje wywieziona do liceum Amberwood Prep w słonecznym miasteczku Palms Springs, towarzyszą jej Adrian i alchemiczka która ma jej strzec, Sydney Sage. Jill nie radzi sobie w szkole, jest wyrzutkiem i kozłem ofiarnym złośliwej Laurel. Niestety pogrąża ją jeszcze samopoczucie Adriana, który jest praktycznie cały czas na kacu. Dostaje propozycje bycia modelką na pokazie popularnej projektantki, na którą się zgadza. Zakochuje się w niej jej kolega z klasy Micah, co sprawia problem jej i jej przyjaciołam. U moroja, do którego przyjeżdża na karmienie poznaje jego syna, Lee i zakochuje się w nim. Niestety okazuje się że Lee był strzygą i chce ponownie zostać przebudzony i przemienić Jill. W tym celu Lee pije krew Sydney, ale odrzuca ją z obrzydzeniem. Przy następnej próbie umiera, ku rozpaczy Jill, która na początku nie mogła uwierzyć, że mógł zrobić takie straszne rzeczy. Zostaje też zgarnięty alchemik Keith, który nielegalnie handlował krwią wampirów. Po tych wydarzeniach do Palms Springs przyjeżdżają Sonia Karp i Dymitr Bielikow.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki