FANDOM

"Jak to możliwe, że nie wiesz, gdzie jest serce? Złamałaś ich już tak wiele."- Mason do Rose
Mason jest bliskim przyjacielem Rose Hathaway. Jest w niej także bardzo zakochany, ale dziewczyna tego nie dostrzega. Chłopak świetnie sobie radzi na treningach, jednak brakuje mu jeszcze odpowiedzialności. Nie wiadomo jakie osiąga stopnie w nauce. Lubi imprezować i flirtować, zwłaszcza z Rose. Tak jak wielu innych uczniów, nazywa Dymitra "Bogiem".

Akademia Wampirów Edytuj

Mason bardzo cieszy się z powrotu Rose i Lissy( zwłaszcza Rose) do szkoły. Żartując i rozmawiając z dampirką tak jak dawniej daje jej do zrozumienia, że między nimi nic się nie zmieniło i dalej są dobrymi przyjaciółmi. Kiedy wychodzi na jaw, że Rose spotkała się z Jesse`im na strychu w wiadomym celu, jest zły na przyjaciółkę. Później się godzą, a Rose prosi Masona o zdobycie dla niej rękopisów św. Władimira. Spełnia jej prośbę i razem szukają informacji na temat specjalizacji Władimira, ale nie znajdują nic co Rose uznałaby za pomocne. Po jakimś czasie podpala śmietnik w ubikacji, aby skupić na pożarze uwagę strażników i "przemycić" przyjaciółkę na imprezę, którą zorganizowała Lissa. Pod koniec książki Rose i Mason wciąż są tylko przyjaciółmi.

W szponach mrozu Edytuj

W drugiej części serii okazuje Rose więcej uczuć, stara się dać jej do zrozumienie, że mu na niej zależy. Dziewczyna zgadza się być z nim. Rose i Mason znajdują się w intymnej sytuacji, jednak dziewczyna w ostatniej chwili rezygnuje. Wcześniej opowiedziała mu o prawdopodobnej kryjówce strzyg w Spokane. Po odmowie Rose, dochodzi między nimi do spięcia i dampir wychodzi. Zabiera ze sobą Eddiego oraz Mię, aby poszukać strzyg. Uważa, że świetnie da sobie z nimi radę. Po bezowocnym przeszukaniu tuneli pod centrum handlowym, siedzą w kawiarni rozmawiając. Wtedy znajduje ich Rose z młodym Ozerą i próbuje namówić do powrotu. Chłopak ostatecznie przekonuje dampirkę oraz Christiana do ponownego przeszukania tuneli. Kiedy znajdują się w w tunelach zauważają dwanaście liter wyryte na ścianie, oznaczające dwanaście rodów arystokratycznych. Po wyjściu zostają porwani przez strzygi. Po kilku dniach przetrzymywania bez picia i jedzenia. Podstępem wydostają się z piwnicy. Eddie i Mia uciekają, aby sprowadzić pomoc. Mason i Rose zostają, by walczyć ze strzygami. Mason zostaje zamordowany, a Rose zabija pozostałe strzygi. Po wszystkim dziewczyna nie chce odstąpić od ciała przyjaciela, gdyż obwinia się o jego śmierć i chce go chronić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki