FANDOM

Mia Rinaldi jest morojką, która spotykała się z Aaronem, kiedy Lissa wróciła do Akademii. Mia nienawidziła Lissy za to, że jest siostrą Andre, który wykorzystał ją i porzucił. Uprawiała seks z Jessem i Ralfem w zamian za rozpowiadanie okropnych plotek o Rose. Po tym jak Aaron wybrał Lisse zamiast Mii, jej status społeczny znacząco się obniżył i wszyscy jej dawni znajomi zaczęli ją ignorować na rzecz księżniczki.

Matka Mii została zamordowana przez strzygi, co uczyniło morojkę półsierotą. Razem z Masonem i Eddiem udała się do Spokane, aby zemścić się na strzygach za zabójstwo matki. W czasie ucieczki stamtąd pomogła Rose używając swojego żywiołu, od tamtej pory postanowiła, że będzie walczyć ze strzygami za pomocą swojej mocy. Po wszystkich tych wydarzeniach Mia wyprowadziła się z ojcem na Dwór Królewski, gdzie chodziła do szkoły i pobierała od strażników lekcje walki. Wszystkie te czynniki sprawiły, że Mia zaczęła wyglądać bardziej dorośle i zmieniła się. W czasie serii kilka razy pomogła jej bohaterom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki