FANDOM

Królowa Tatiana Marina Iwaszkow (Tatiana Marina Ivashkov)- Była królowa morojów, zamordowana przez Taszę Ozerę. Babeczna ciotka Adriana Iwaszkowa, którego jako jedyna nie uważała za nieudacznika, choć nie popierała jego związku z Rose Hathaway. Przed śmiercią napisała list do dampirki, w którym wyjawiła jej, że Lissa ma przyrodnie rodzeństwo.

Relacje Edytuj

Adrian Iwaszkow Edytuj

Tatiana kochała i rozpieszczała Adriana. Nie uważała go za porażkę, tak jak wszyscy inni.  Podarowała mu rubinowe spinki. Nie popierała jego związku z Rose, wolała by związał się z Lissą Dragomir. Kiedy umarła siostrzeniec bardzo przeżył jej śmierć, jej duch nawiedzał go, kiedy miał złe chwile związane ze swoją mocą.

Nathan Iwaszkow Edytuj

Tatiana wyraźnie nie przepadała za swoim siostrzeńcem, który mimo tego iż również jej nie lubił, zawsze okazywał jej szacunek.

Rose Hathaway Edytuj

Rose i królowa się nienawidziły, między innymi dlatego, że dampirka spotykała się z Adrianem, co Tatianie się nie podobało. Również z powodu oburzenia Rose tym, że Tatiana chciała obniżyć wiek dampirów, w którym kończą szkolenie, przez to została ona oskarżona o zabójstwo królowej. Przed śmiercią Tatiana napisała Rose list, w którym mówi jej o przyrodnim rodzeństwie Wasylisy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki